Vint-i-tres.

El títol d’aquesta entrada de bloc és un número, com moltes altres vegades ho ha estat. Però avui, precisament, és especial, i molt. Vint-i-tres de gener, i la persona que més estim compleix vint-i-tres anys. L’única nota trista d’aquesta simfonia la posa l’impossibilitat de celebrar-ho al teu costat. Malgrat tot, i malgrat m’hagis dit que per tu ha estat un dia com qualsevol altre, no has desaparegut del meu capet ni un sol instant.

Sóc conscient de què t’he escrit tantes vegades, que això ja ha perdut una mica l’emoció. No és com abans, que entraves aquí a veure si hi hauria res per tu, i potser fins i tot s’ha fet una mica monòton, però has d’entendre que no tenc altra manera d’expressar-te els meus pensaments d’una manera ordenada i sincera.

Record la primera vegada que vaig poder-te felicitar. Feia molt poc temps que ens coneixíem, i malgrat tot et vaig desitjar 21 moments plens de felicitat, 21 rialles (d’aquestes que després tens mal de panxa deu minuts!) i 21 instants inoblidables, entre altres. L’any passat també el vaig passar lluny de tu, però sabia que estaves envoltat de família i amics i no em va doldre tant. Però avui… maleesc no haver comprat un bitllet a temps, donar-te una sorpresa compareixent al pis de Vic, besant-te com si no hi hagués demà.

P1050427

Perquè Jaume, promet no fallar-te mai. Sé que moltes vegades te trec de punt, però mai mai mai mai faria res per fer-te mal intencionadament. És la persona més increïble que he pogut conèixer mai, i sí, me fas feliç. I el meu únic desig és que cada nit te’n vagis a dormir amb un somriure, a poder ser gràcies a jo.

A vegades no basta amb estimar-se, a vegades es necessita alguna cosa més. I jo estic aquí, disposada a donar tot el que fa falta perquè puguem ser quicom volem ser. No deman res més: si estic amb tu, la resta vendrà rodat. Me n’adon de què molt sovint me pas de pometa i de empalagosa, però sincerament, hi ha vegades que no ho puc evitar.

P1070173

M’encanta veure fotos de tu i jo així, com les que he posat a dalt. Són imatges plenes de llum, i transmeten tanta calidesa. Ai, com t’enyor. És cert, Jaume, n’hem passades de tots colors. I això, vulguis o no, esgota a qualsevol. Però tu i jo no som qualsevol persona, no! Som especials, recordes?

I per molt que te queixis, sé que vas riure amb el vídeo d’ahir, saps que el vaig fer amb amor! Volia felicitar-te d’una manera diferent i robant-te un somriure (: i en vista de què no puc robar-te una mossegadeta… te la torr d’aquesta manera. Record els primers pics que vaig escriure’t, passava tanta pena d’avorrir-te… i ara amoll paraules sense to ni so. Per aquest motiu, crec que comença a ser hora de conduir aquesta nau cap a port.

Vint-i-tres és un número que m’agrada, i trob que te pega bastant. Disfruta d’aquests mes i mig en el que seràs dos anys més gran que jo (però no te n’aprofitis gaire!). Tant de bo pugui seguir felicitant-te mooooooooooolts anys més, molts! Gairebé 60.000 dematins, perquè saps, qualsevol dia al teu costat és motiu de celebració més que suficient!

I el meu regal?? t’estaràs demanant. Doncs bé, el guard jo fins que véngui a Vic, que ja no queda res, d’acord? Però no intentis descobrir què és perquè no t’ho pens dir, ha de ser una sorpresa (:

Moltíssimes felicitats, amor meu!!!!

I per acabar…

I love you, and I will always wait for you

Anuncis

Deixa un comentari

