Respostes reals de nins i nines a la pregunta “Què és amor?”

“Amor és el que et fa somriure quan estàs cansat.” – Terri, 4 anys

“Amor és quan ma mare fa cafè per mon pare i en pega un glopet abans de donar-li la tassa, per assegurar-se de què té bon gust.” – Danny, 7 anys

“Amor és quan et beses tot el temps. Després, quan et canses de tantes besades, encara voleu estar junts i xerrar més. Mon pare i ma mare són així. Fan una mica de fàstic quan es besen.” – Emily, 8 anys

“Amor és el que hi ha a l’habitació amb tu per Nadal si t’atures d’obrir regals i escoltes atentament.” – Bobby, 7 anys

“Si vols aprendre a estimar més i millor, hauries de començar amb un amic que odies.” – Nikka, 6 anys

“Amor és quan li dius a un nin que t’agrada la seva camiseta, i després la du cada dia.” – Noelle, 7 anys

“Amor és com una doneta major i un homonet vell que encara són amics fins i tot després de conèixer-se durant tant de temps.” – Tommy, 6 anys

“Durant el meu concert de piano, vaig pujar a l’escenari i estava aterrada. Vaig mirar a la gent que m’estava observant i vaig veure mon pare saludant-me i somrient. Era l’única persona que ho feia. Ja no vaig tenir por.” – Cindy, 8 anys

“Ma mare m’estima més que ningú. No veuràs pas algú altre donant-me una besada de bona ni.” – Clare, 6 anys

“Amor és quan ma mare veu a mon pare tot brut i suat i així i tot diu que és més guapo que en Brad Pitt.” – Chris, 7 anys

“Amor és quan el teu cusset et llepa tota la cara fins i tot després d’haver-lo deixat sol tot el dia” – Mary Ann, 4 anys

“Sé que la meva germana gran m’estima perquè em dóna tota la seva roba i després ha d’anar a comprar-se’n de nova.” – Lauren, 4 anys

“Quan la meva padrina tenia artritis, ja no podia acotar-se i pintar-se les ungles dels peus. Així que el meu padrí sempre les hi pintava, fins i tot quan ses seves mans també tenien artritis. Això és amor.” – Rebecca, 8 anys

“No hauries de dir ‘t’estim’ si realment no t’ho sents. Però si t’ho sents, ho hauries de dir molt. Sa gent ho oblida fàcilment.” – Jessica, 8 anys

Un pensament sobre “Respostes reals de nins i nines a la pregunta “Què és amor?”

Deixa un comentari